Ranní cvičení jógy v Praze

Je určené pro všechny, co cvičí jakýkoliv sport a chtějí se naučit jógové sestavy vhodné na ráno. Součástí hodin budou různé jogové techniky, které se smí cvičit jenom ráno. Cvičení jógy ráno přináší blahodárné účinky, které budete pociťovat celý den. Je ideální, pokud navštěvujete kromě našeho ranního cvičení jógy i večerní kurz jógy. 


Ranní cvičení jógy je intenzivní jógová praxe, prosím noste sebou na cvičení ručník a stačí vám lehké oblečení. 
trvá 1 hodinu 

Časové rozložení se může z hodiny na hodinu lišit, zpravidla je sestaveno následovně:

1. Přípravná fáze: (10 minut)

Slouží na zlepšení pružnosti páteře, zlepšení ohebnosti kloubů, posílení a uvolnění svalů. Pro lepší obrázek sem patří např. torzní cviky, nácvik správného postoje nebo dýchání, nácvik dechových, koncentračních technik pro zvládnutí jógových pozic. 


2. Dynamické střídání jógových pozic a nácvik sestav: (45 minut )

Sestává z pečlivého nácviku pozice( = ásany). Utvrzení si pozice a obecně prohlubování uvolnění v pozici. Pozice (ásany) jsou pečlivě sestavené tak, abychom podpořili probuzení energie pro celý den. Účinky ranního cvičení jógy budete pociťovat celý den.


3. Dechové cvičení (pranajama) a jiné speciální techniky: (5 minut)

Pranajama slouží k prohloubení vnitřního klidu a harmonie. Má mnoho pozitivních účinků na zdraví a rovnováhu člověka. V kurzech pro začátečníky a mírně pokročilé budeme cvičit stupně Nadi Sodhana I. a II. kde budeme dýchat jednou a pak druhou nosní dírkou anebo střídavě. K této technice přidáme ještě různé formy dechu, koncentrace a další techniky.

Jste zde: Home Jóga CVIČENÍ JÓGY Jak vypadá hodina jógy? Ranní cvičení jógy v Praze